sunnuntai 7. kesäkuuta 2015

Niin paljon ohareita

Äsken lähdin keikalle. Mulla oli jo aluksi vähän epäluuloinen fiilis tosta mutta rahantarpeessa lähdin silti. Saavuin kerrostalon eteen ja heti näin että rapun oven edessä seisoo sellainen vanha tuulipukuäijä -- Mies ei ollut viesteissä kertonut mitään itsestään ja tuulipukumies rupesi ottamaan siihen malliin katsekontaktia että kiidin nopeasti ohi silmät visusti puhelimessa. Vaikka mä huora oonkin niin mulla on jonkinlainen taso. Ei mulla ikärajoja sun muita ole mutta jonkinlaista naamarajaa haluan pitää. Jäin siihen vähän matkan päähän seisoksimaan että jos olisinkin vaan luullut väärin ja rapunovesta astuisi ulos kohta joku superkomea adonis. No, ei astunut. Lisäksi tää äijä ei enää vastannut mun viesteihin.
Ei tässä muuten mitään mutta taas tein turhan matkan ja heräsin aikaisin, vaikka olisin ihan hyvin voinut pitää kiireettömän ja rauhallisen sunnuntai-aamun. Työn varjopuolia nää sitten kai on.
Harmittaa kanssa sen takia että ihan oikeesti, mä tarviin munaa. Mä oon tottunut harrastamaan seksiä melkein joka päivä kun oon parisuhteessa elänyt, ja nyt on mennyt jo monta viikkoa siitä kun mulla oli oikea, rehellinen kyrpä mun pillussa. Luoja, räjähdän varmaan kohta..
Onneks päivän seuraava tapaaminen kuulostaa luotettavalta. Ollaan puhuttu jo hetki puhelimessakin ja miehen äänikin kuulosti ihan superkomealta. Varas mut kokonaiseks kolmeksi tunniksi ja on viestitellyt paljon. Jos tää ei nyt mee putkeen niin mä tarviin kohta ite maksullisen!
Illalla ois vielä sellainen mies, joka varmisti että onhan okei kun hänellä on keskivertoa suurempi elin. Rupes ihan naurattaa, tottakai mulle käy! Kerran aikaisemmin oon saanut ihan oikeesti sellaista jättikyrpää, melkein verrattavissa maitotölkkiin eikä sen jälkeen pariin viikkoon tuntunut mikään muu miltään. Toivottavasti tää ois nyt samanlainen..
Päivitän vielä illalla että miten meni! :)

-Sofia

2 kommenttia:

  1. Voi hitsi, tuleepa sulle ohareita. :/ Onko sulla ihan opiston sivuilla ilmoitus? Oman kokemuksen mukaan siellä on asiakkaita jotka oikeasti haluavat tavata. Jos sulla on jossain muualla profiili, voi sekin auttaa, että vaihdat toiselle sivustolle.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla ei tosiaan oo opiston sivuilla ilmoitusta -- paljon oon ihan oikeissa töissä eikä mulla oo paikkaa, joten epäilin ettei opiston kautta paljoa keikkaa tulisi. Pitää varmaan nyt pikkuhiljaa laitella, rupee oikeasti vituttamaan nää :/ ikinä ennen ei oo ollut tätä samaa ongelmaa.

      Poista