sunnuntai 7. kesäkuuta 2015

Hyvä huora ei myy seksiä, se myy unelmaa

Voisin kirjoittaa nyt ihan yleisesti mun ajatuksia tästä työstä ja siihen liittyvistä asioista.
Mä siis tykkään tästä, ihan tosi. Helppoa rahaa ja jännitystä elämään, eikö me kaikki sitä toivota?
Mä pidän itseäni tosi seksuaalisena ihmisenä; tajusin seksistä ja seksiin liittyvistä asioista paljon jo tosi nuorena. Ehkä joskus 12-13 vuotiaana löysin itseni selailemassa internetin ihmeellistä maailmaa ja siellä kerrottiin huoraamisesta. Siis ihan normaalit tytöt oli kirjoitellut juttuja ja kai vois sanoa että siitä se ajatus sitten lähti. Mä en oo ikinä pitänyt seksityötä mitenkään huonona, likaisena tai epäkunnioittavana, vaikka noi onkin ekoja asioita joita tulee mieleen sanasta huora.
Mä myyn miehille unelmaa. Eihän se voi likaista olla? Jotain sellaista mitä ne ei voi nykyisessä parisuhteessaan tai elämäntilanteessaan saada. Mä myyn niille pieneksi hetkeksi niiden nuoruuden ja viehätysvoiman takaisin. Se fiilis sillä melkein 50-vuotiaalla kun pääsee nuolemaan ja panemaan 19-vuotiasta just lukionsa lopettanutta, kattomaan kun se imee silmiin tillitellen sitä suhteellisen pientä munaa kun se ois paras asia maailmassa -- kuka sitä muka pystyy ees kuvittelemaan? En mä ainakaan.
Mä rakastan shoppailla vaatteita tapaamisille ja muutenkin sitä fiilistä edellisenä iltana kun tiiän, että aamulla meen suihkuun, ajelen koko kropan ja meikkaan pitkään ja hartaasti. Se kun kävelen kaupungin läpi ihan suhteellisen normivaatteissa mutta alla on pitsiä ja vaikka mitä -- tuntuu ihan saatanan hyvältä! Jo ihan ylipäätänsä se että mulla on rahaa ostella tota kaikkea, vaan mua itseäni varten.
Mä pidän itseäni myös ihan nättinä, kauniina, mutta sitä harvoin kuulee niiden omanikäisten suusta. Ainakaan niin että ne sitä kunnolla tarkoittais. Kun vähän vanhempi mies sanoo rahanvaihdon jälkeen että mä oon parasta mitä se on nähnyt niin sen mä jo uskonkin. Se fiilis muutenkin kun joku mies on valmis antamaan monta sataa euroa vaan sen takia että pääsee nuolemaan mua ja koskettamaan mua kaikkialta ja mä yleensä tykkäänkin siitä.
Ja se raha, se raha. Sehän tässä nyt se pääpointti on. Monilla miehillä ei oo sitä jumalallista 20 sentin kyrpää, eikä yleensä mitään tajuttomia taitojakaan. Tapaamisilla mä en saa kovin usein, vaikka itse tilanne onkin kiihottava. Onneksi on niitä poikkeuksiakin. :) Useimmat miehet vielä tekevät sen, että runkkaavat ennen treffejä jotta akti kestäisi pidempään -- jokainen nainen joka on seksiä harrastanut varmaan tietää sen fiiliksen, kun äijä epätoivoisesti jyystää ja jyystää, aikaa on mennyt jo yli puoli tuntia ja paikat rupeaa kipeytymään ja sä tiedät, että se mies ei luultavasti tule? No sellaista tapahtuu mun tapaamisilla aika usein. Huoran on kanssa paha mennä siinä vonkaamaankaan vastaan -- jos se haluaa panna niin kyllä sen antaa yrittää loppuun jos laukussa on jo tukko seteleitä. Vähän sellaisella "oon nyt kiltti tyttö ja pidän turpani kiinni ja voihkin ihan helvetisti" -asenteella.
Vähän nyt meni ajatuksenvirraksi tää, toivottavasti ei ollut liian sekava!
Huomenna taas parit treffit sovittu, toivottavasti ei tuu mitään ongelmia. Nyt on kumpainenkin sitten pitkiä tapaamisia, niistä mä tykkään eniten -- yleensä saan niinä lasilliset ja tulee juteltuakin. Turskat on useimmat koulutustasoltaan aika korkeita, eli fiksuja puheenaiheita kyllä löytyy!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti