maanantai 8. kesäkuuta 2015

Liian normaali huora?

Päivän tapaaminen meni ihan jees. Kolmesta tunnista iso tukku seteleitä käteen, mutta taas tuli vastaan äijä joka ajatteli vaan niitä omia tarpeitaan ja mielihyväänsä. Eikä siinä mitään, huorahan mä oon ja mulle tästä maksetaan joten alkuajatushan varmaan onkin että mä otan poskeen ja tillitän samalla nätisti silmiin. Silti jäi vähän harmittamaan -- mies ei koko kolmituntisen aikana ees koskenut mun pilluun. Kyllä se pani ja onneksi olin laittanut liukastetta. Vaikutti vähän sellaiselta ettei ois kauheesti naisten kanssa muutenkaan ollut kontaktissa. Tykkäs vähän rajummista otteista, perse taitaa vieläkin olla punainen läpsimisestä. Mutta jos yhestä keikasta saa suunnilleen puolen kuukauden palkan niin kyllä mä nännienpuristelut ja perseelleläpsimisen kestän. Muuten mies oli tosi mukava -- juttua lensi vaikka mistä ja vaikutti tosi fiksulta, mieltymykset seksin suhteen oli vaan vähän kummallisia. Tai ehkä mä oon sit vaan suhteessa tosi normaali tähän työhön!
Seuraava poka teki sitten tottakai oharit. Nyt viisaampana laittelin viestiä että onko tapaaminen vielä voimassa ja kun sieltä ei mitään kuulunut niin en edes vaivautunut lähtemään. Pitäköön tunkkinsa!
Ehkä tää kesä tekee sen että varatut, kiimaiset äijät tykkää viestitellä ja kiinnostus ois kova, mutta ikinä ei se rohkeus sitten riitäkään tapaamiseen. Tälläiseen mä toivoisin että kuitenkin uskallettais laittaa ajoissa se viesti että ei kiinnostakaan tavata. Paljon helpompaa kaikille eikä mun tarttis hermostua tai nähdä sitä turhaa vaivaa joka mulla menee jokaisen tapaamisen suunnitteluun ja toteutukseen. Tän takia mä en ikinä ota taksia paikalle -- ois ihan perseestä jos se mies ei maksaiskaan sitä taksia.
Mun huominen keikka siirtyi tiistaille, eikä ainakaan toistaiseksi oo mitään sovittuna. Jos ei tuukaan mitään niin ajattelin ihan vaan siivota, tänään kun tulin kotiin niin tajusin että mun koti on nykyään kuin pommin jäljiltä. Kaikki joilla on nuori koira niin ymmärtää. Jos ei joka päivä jaksa sitä perusteellista kamojen oikeille paikoille laittamis -rumbaa niin kaaos valttaa joka nurkan aika nopeesti. Ehkä ihan perusteellisella kesäsiivouksella sais omankin mielen vähän levollisemmaksi -- se kun joutuu siirtää aluksi vaatekasoja, koiran leluja ja ties mitä muuta jotta pääsee istumaan sohvalle ei oo kovin rentouttavaa ainakaan jos on tullut pitkän päivän jälkeen kotiin!
Ehkä teen sitten sen profiilin sinne sexworkiinkin samalla. Jos sieltä löytyis hieman luotettavempia miehiä.

- Sofia

4 kommenttia:

  1. Hei vaan Sofia,

    Jatkahan vain kirjoitteluasi. Minua seksipalveluiden käyttäjän kiinnostaa oppia ymmärtämään vastapuolen motiiveja ja tuntemuksia. Näitä asioita ei oikein uskalla sessioissa kysellä, koska toinen saattaa tuntea ne ahdisteluksi ja yksityisyyden ronkkimiseksi. Haluaisin vain oppia kohtaamaan toisemme paremmin ihmisinä kuin pelkkinä vaihdannan välineinä...

    VastaaPoista
  2. Voi tyttö rukka... Ohareita ei tulisi, jos osaisit vaatia soitot fonectanumerosta ja tajuaisit sen, että sä olet asiakaspalveluammatissa. Blogisi kertoo epäkypsyydestä ja kokemattomuudesta, asiakkaat arvostavat yksityisyyttään!

    VastaaPoista
  3. Mielenkiintoista asiaa. Jatka kirjoittelua.. luen mielenkiinnolla.

    Imupimuja etsimässä!

    VastaaPoista
  4. Mielenkiintoista asiaa. Jatka kirjoittelua.. luen mielenkiinnolla.

    Imupimuja etsimässä!

    VastaaPoista